Исполнитель и Администратор сайта:

scorpion3dd@gmail.com
 puzik_dv


Currency:
English  Русский 

Blog / News

1 12 2010
Subscribe for email newsletter (blog):
or RSS 2.0

Survey

Home » Finished student work

Готовые студенческие работы

Diploms (20 шт.)
Courseworks (78 шт.)
Controls (107 шт.)
Tasks (1 шт.)
Abstracts (12 шт.)
Modeling (13 шт.)
Drawing (38 шт.)
Programming (6 шт.)
Laboratory (47 шт.)


Sort by:
name (ascending | descending), price (ascending | descending), customer rating (ascending | descending)


<< prev   1   ...  9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19    ...   33   next >>




Description: Чертежи ресторана
Cost: 170.00 grn.


Topic: Чертежи
ID of work: 102-07012
Description: чертежи по инженерной графике
Cost: 168.00 grn.


Topic: БД Access
ID of work: 102-07024
Description: Створити за допомогою програми MS Access нову базу даних для введення та збереження даних про студентів.
До складу бази повинні входити одна таблиця для збереження даних. Кожний запис в таблиці бази даних
повинен мати таку структуру: шифр факультету, номер групи, прізвище, ім'я, по батькові, номер залікової книжки,
дату народження, оцінку за перший іспит, оцінку за другий іспит, оцінку за третій іспит та оцінку за четвертий іспит, примітки.
Cost: 168.00 grn.


Topic: Информатика
ID of work: 102-07026
Description: Задание для выполнения работы по предмету «Базы и банки данных» в фармацевтической области
1. Разработать базу данных «Аптека» (БД) формата MDB (Microsoft Access), которая должна содержать следующие объекты:
• 5 таблиц. Для полей таблиц установить тип, размер, дополнительные свойства (маска ввода, формат, условие на значение). Задать ключевые и индексированные поля. Заполнить таблицы данными (5-10 за¬писей);
• Схему данных. Создать связи между таблицами, обеспечивающие целостность данных;
• Все виды запросов (запрос на создание таблицы, на обновление, на добавление, на удаление, перекрестный и параметрический запросы). Минимум 5 запросов;
• 5 форм. Необходимо на основе таблиц или запросов создать формы нескольких видов (простые, ленточные, составные) для ввода и редактирования данных. Формы должны содержать вычисляемые поля, и специальные элементы (список, поле со списком, группа переключателей, флажок и т.д.). Включая главную кнопочную форму, которая запускается автоматически при открытии БД;
• 5 отчетов. На основе таблиц или запросов создать отчеты не¬скольких видов (простые, табличные, с группировкой данных) для вывода данных на печать. Отчеты должны содержать вычисляемые поля, и спе¬циальные элементы (заголовок, примечание, колонтитулы).
Работу представить в виде файла формат MDB и пояснительной записки.
Cost: 168.00 grn.


Topic: информатика
ID of work: 102-07028
Description: 1. Робота з браузером Internet Explorer.
1.1. Як завантажити Internet Explorer?
1.2. Які панелі інструментів існують у програмі Internet Explorer? Як вивести на екран необхідну панель інструментів?
1.3. Як користуватися журналом відвіданих Web-сторінок?
1.4. Як виконувати пошук необхідної адреси?
2. Пошук в Інтернеті.
2.1. Виконати пошук за словом KNUBA з використанням таких пошукових систем: www.google.com.ua, www.meta.ua, www.excite.com, www.ukr.net. Ознайомитися з інформацією про КНУБА на Web - сайті www.knuba.edu.ua.
2.2. Що таке гіперпосилання? Знайти необхідну інформацію про КНУБА на Web - сторінці www.ednu.kiev.ua з використанням гіперпосилань.
2.3. Пошук потрібної інформації за допомогою спеціальних пошукових систем на сторінках: www.korrespondent.net, dovidka.com.ua, www.uaportal.com/ukr/Internet/providers, www.rada.kiev.ua, www.ukrbiz.net, www.uasport.net, www.ukrjob.net, www.autocentre.ua, allbooks.com.ua.
3. Електронна пошта
3.1. Перейти на Web - сторінку безкоштовної електронної пошти Hotmail у вікні Internet Explorer. Описати реєстрацію користувача.
3.2. Зареєструватися у системі безкоштовної електронної пошти www.oomail.com.ua, www.ukr.net або www.mail.ru
3.3. Як здійснити підписку на отримання інформаційних повідомлень через систему електронної пошти (на прикладі сайтів www.korrespondent.net, www.pravda.com.ua, www.podrobnosti.ua, for-ua.com)?
3.4. Підключення до інтернет-конференції (chat.avanport.com. чи chat.uaportaI.com, чи chat.univ.kiev.ua, чи www.flip.kiev.ua, chat.mail.ru, чи chat.gala.nct, чи bizarre.kiev.ua): реєстрація, обрання теми обговорення чи задання власної теми, безпосереднє підключення до конференції.
4. Web - сторінки українських компаній.
4.1. Переглянути Web сторінки і ознайомитися з електронними візитними картками українських компаній:
4.2. Переглянути Web - сторінку українського бізнесу www.ukrbiz.net, сайт мережі Інтернет-аптек www.Iekarstva.com.ua, та сайт ресторанів міст України www.restoran.ua.
4.2.1. Описання процесу створення безкоштовного сайту власної компанії на сервері www.ukrbiz.net.
5. Інтернет - крамниці.
5.1. Через пошукову систему www.mail.ru знайшли адресу електронної крамниці Фуршет - www.furshet.com.ua
5.2. Замовили товари у електронній крамниці Фуршет www.furshet.com.ua.
6. Інтернет - аукціони.
6.1. Через пошукову систему на сайті www.meta.ua знайшли адресу електроного-аукціону Електронний Аукціон auction.lviv
Cost: 168.00 grn.


Topic: Формування бази даних
ID of work: 102-07029
Description: Лабораторне завдання №1
Тема: Основи роботи з базами даних в MS Access.
Ціль: Вивчити основні методики по роботі з базами даних в MS Access.
Завдання:
1. Створити базу даних, що містить вказані таблиці.
2. Створити між-табличні зв'язки.
3. До кожної таблиці внести не менше 10 записів.
4. Для однієї з таблиць створити просту форму.
5. Створити форму з підпорядкованою формою.
6. Створити вказані запити.
7. Для всіх таблиць і запитів створити звіти.
8. Створити головну кнопкову форму, яка складається з 2-х сторінок. На одній сторінці повинні міститись кнопки з посиланнями на форми і кнопки «вихід», на другій - кнопки з посиланнями на звіти і кнопку «вихід».

Лабораторне завдання №2
Тема: створення запитів до бази даних в MS Access.
Ціль: Вивчити основні методи по створенню запитів до баз даних в MS Access.
Завдання:
1. Створити базу даних «Поліклініка», що містить вказані таблиці
1.1. Таблиця № 1 «Лікарі».
Обов'язкові поля: «КодЛікаря», «ПІБЛікаря», «Спеціалізація».
1.2. Таблиця № 2 «Пацієнти».
Обов'язкові поля: «КодПацієнта», «ПІБПацієнта», «ДатаНародження», «Адреса», «Телефон», «Фотографія».
1.3. Таблиця № 3 «Талони».
Обов'язкові поля «Номер талону», «КодПацієнта», «КодЛікаря»,
«ПризначеноАналіз» (тут можливі тільки два значення: так/ні),
«ДатаВидачі».
2. Створити запити:
• Вибрати пацієнтів, які відвідали хірурга за березень 2005 р.
• Визначити, який дохід отримає поліклініка за 2004 рік, якщо всі пацієнти, що здають аналізи, сплачують за них по 5 грн.
• Визначити, яких лікарів (зі спеціалізацією) відвідував конкретний пацієнт (наприклад Іванов І.Д.) протягом травня 2005 року.
• З'ясувати, скільки пацієнтів відвідало поліклініку конкретного числа (наприклад, 30.09.2005).
Cost: 168.00 grn.


Description: Курсова робота
Класифікація інформаційних систем управління підприємствами?
Зміст:
Вступ 3
Історія розвитку концепції ERP і систем управління підприємствами базующийся на ній 5
Вибір інформаційних систем управління підприємствами 8
Принципи класифікації 11
Категорії систем 16
Системи стратегічного управління 16
Системи середньострокового управління 16
Системи управління реального часу 17
Системи операційного управління 18
Класи систем операційного управління 19
Бухгалтерські системи 20
Системи управлінського обліку 21
Системи планування та управління ресурсами або ERP-системи 21
Загальна класифікація інформаційних систем підприємств 24
Системи управління підприємством, представлені на вітчизняному ринку 31
Висновки 32
Спсиок використаної літератури: 34
Cost: 166.40 grn.


Topic: Информатика
ID of work: 104-07002
Description: Задание 1: Алгоритм и блок-схема решения задачи.
Алгоритмы, построение блок-схемы алгоритмов,
понятие алгоритмического языка
Задание 2 и 3: На основе приведенного алгоритма расчета оплат по временной нетрудоспособности с учетом вида пособия разработать блок-схему и программу ее реализации. Р
езультат оформить в виде таблицы
Задание 4 и 5: На основании приведенной формы таблицы составить подробный План ее исполнения и Инструкцию по реализации с применением ПП Excel. Алгоритм расчета в задании 2.
Cost: 164.84 grn.


Topic: інформатика
ID of work: 102-08023
Description: Контрольна по інформатиці:
1. У якій системі счислення зручніше представляти дані в ПК і чому? 3
2. Які операційні системи ви знаєте? 4
3. Що таке файл 5
4. Що таке поточний дисковод 6
5. Загальний вигляд команди операційної системи 7
6. Як встановити шляхи, за якими операційна система шукає файли програм? 8
7. За допомогою яких команд операційної системи можна визначити та встановити нову позначку диску? 10
8. Як в операційних системах позначаються кореневий каталог і каталог більш високого рівня (батьківський каталог)? 11
9. Як за допомогою команд операційної системи здійснити перехід з одного каталогу до іншого? 13
10. Як за допомогою команди операційної системи отримати список файлів, впорядкованих за їх ім’ям? 14
11. Як за допомогою команд операційної системи скопіювати файл в інший каталог? 15
13. Як відредагувати текстовий файл в Total Commaner? 18
14. Як виділити в Total Commaner групу файлів окремо по одному та за шаблоном? 19
15. Як поміняти панелі місцями в Total Commaner? 20
16. Що таке загублені кластери і як їх позбавитися? 21
17. Як отримати архів файлів із файлами всіх підкаталогів та як цей архів розархівувати зі збереженням структури підкаталогів? 23
18. Як перемістити вікно Windows за допомогою миші чи користуючись тільки клавіатурою? 24
19. Які типи вікон використовуються у Windows ? 25
20. Як завершити роботу програми, що працює під Windows, за допомогою миші чи користуючись тільки клавіатурою? 26
21. Як створити ярлик для потрібної програми на Робочому столі? 27
22. Як у вікні Провідника виділити кілька файли, що розташовані не поспіль? 28
23. Яка інформація відображається у статусному рядку редактора Word? 29
24. Як у редакторі Word за допомогою миші (не протягуючи її курсор) можна швидко виділити слово, рядок, речення, абзац? 30
25. Що розуміється під абзацом у редакторі Word та якими параметрами він характеризується? 31
Список використаної літератури: 33
Cost: 162.50 grn.


Description: 1 Пояснювальна записка
Вступ
1 Модель даних
1.1 Опис предметної області
1.2 Опис об'єктів предметної області
1.3 Опис атрибутів
1.4 Опис зв'язків
2 Логічне проектування
2.1 Нормалізація бази даних
2.2 Розробка даталогічної моделі бази даних
3 Розробка структури діалогу
4 Тексти SQL запитів
5 Створення звітів
6 Інструкція користувачеві
Висновки
Література
Додаток А Документи предметної області. Концептуальна схема
Додаток Б Схема даних. Вміст таблиць
Додаток В Результати запиту
Додаток Г Вихідні звіти
Cost: 160.00 grn.

<< prev   1   ...  9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19    ...   33   next >>