Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


1   2   3   4   5   6    ...   33   след >>




Описание: 1. Прикладное программное обеспечение персональных компьютеров.
2. Сетевые технологии предприятия и технологии защиты информации.
Стоимость: 115.32 грн.


Тема: 3D Модели сборки в Solid Works
Код работы: 101-07016
Описание: Зміст:
Завдання до курсової роботи 4
Завдання 1 – Обробка двомірних масивів 4
Завдання 2 – Створення корпоративного програмного продукту 6
Вступ 7
Частина 1. «Обробка двомірних масивів» 8
1.1. Огляд матеріалів по темі завдання 8
1.2. Проектування рішення 9
1.3. Технічна реалізація рішення 11
1.4. Перевірка правильності реалізації рішення 20
Частина 2. «Створення корпоративного програмного продукту» 24
2.1. Огляд матеріалів по темі завдання 24
2.2. Проектування рішення 25
2.3 Технічна реалізація рішення 26
2.4. Перевірка правильності реалізації рішення 30
Висновки 32
Список використаних джерел 33
Додатки 34
Стоимость: 140.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 2
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Зміна структури таблиць БД, створення схеми даних.
Мета: Набути практичні навички видалення, додавання, переміщення полів в таблицях, створення і видалення зв’язків між таблицями у схемі даних.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Зміна структури таблиці
Завдання 1. Зміна структури таблиці - переміщення поля
Завдання 2. Зміна структури таблиці - вставка поля
Завдання 3. Зміна структури таблиці - вставка поля та переміщення.
Завдання 4. Зміна структури таблиці – перейменування поля
Створення зв’язку між таблицями
Завдання 5. [Етап 1]. Встановлення ключового поля
Завдання 6. [Етап 2]. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 7. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 8. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 9. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 10. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 11. Переміщення об’єктів схеми даних
Видалення зв’язку між таблицями
Завдання 12. Видалення зв’язку між таблицями.
Завдання 13. Встановлення зв’язку між таблицями
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 3
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Сортування, фільтрація і пошук інформації.
Мета: Набути практичні навички сортування даних, створення фільтрів, пошуку і заміни інформації в БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Завдання 0. Знайомство з командами стрічки для виконання операцій сортування та фільтрації.
Сортування інформації в БД
Завдання 1. Сортування даних таблиці командами стрічки
Завдання 2. Сортування даних таблиці за допомогою контекстного меню
Фільтрація за виділенням
Завдання 3. Фільтрація за виділенням (виділення частини з кінця значення)
Завдання 4. Видалення фільтра за допомогою команди стрічки.
Завдання 5. Повторне застосування встановленого фільтру командою стрічки.
Завдання 6. Фільтрація за виділенням (виділення частини з початку значення).
Завдання 7. Сортування відфільтрованих записів таблиці
Завдання 8. Видалення фільтра за допомогою кнопки рядка навігації вікна таблиці
Завдання 9. Повторне застосування встановленого фільтру кнопкою рядка навігації вікна таблиці
Фільтр звичайний
Завдання 10. Фільтрація вибором значення
Завдання 11. Фільтрація встановленням обмеження
Фільтр по формі
Завдання 10. Фільтрація з умовою “і”.
Завдання 11. Фільтрація з умовою “або”.
Завдання 12. Фільтрація по формі та сортування даних таблиці
Розширений фільтр
Завдання 13. Ознайомлення з бланком умов фільтра.
Завдання 14. Очищення умов фільтра
Завдання 15. Встановлення розширеного фільтра вибором полів із списку, використання логічної операцією "і" в умові фільтру
Завдання 15. Встановлення розширеного фільтра вибором полів із списку, використання логічної операцією "або" в умові фільтру
Завдання 16. Встановлення розширеного фільтра перетягуванням полів із списку полів таблиці, використання логічної операцією "або" в умові фільтру.
Пошук і заміна
Завдання 17. Виконання пошуку даних у таблиці БД
Завдання 18. Виконання пошуку і заміна числових значень у таблиці БД.
Завдання 19. Виконання пошуку і заміни текстових значень у таблиці БД.
Висновок
 
 
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 4
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання запитів.
Мета: Набути практичні навички конструювання умов запитів, виконання запитів.
Виконання лабораторної роботи
У розділі II для створення запитів використовувати конструктор запитів.
При створенні запитів додавати у вікно запиту лише потрібні таблиці.
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Завдання 0. Знайомство з командами стрічки для роботи з запитами
I. Створення запитів за допомогою майстра запитів
Завдання 1. Створення запитів за допомогою майстра на вибірку даних з двох таблиць, що зв'язані
II. Створення запитів за допомогою конструктора запитів
Створення запиту на вибірку
Завдання 2. Створення запиту на вибірку даних з трьох зв’язаних таблиць.
Завдання 3. Створення запиту на вибірку із сортуванням записів
Завдання 4. Створення запиту на вибірку без відображення у результуючій таблиці стовпця, який вказаний в умовах фільтра
Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Завдання 5. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем
Завдання 6. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем.
Завдання 7. Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Створення запиту на вибірку з параметром
Завдання 8. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення.
Завдання 9. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення та числові обмеження в умовах запиту
Створення перехресного запиту
Завдання 10. Створення перехресного запиту БД.
Вставка підсумків в таблицях та запитах
Завдання 11. Вставка рядку підсумків таблиці.
Завдання 12. Створення підсумкового запиту
Завдання 13. Створення запиту з груповими операціями для підрахунку кількості, суми, мінімального, максимального і середнього значень
Завдання 14. Створення запиту на вибірку з умовою в вигляді математичного виразу
Створення запиту на оновлення
Завдання 15. Створення запиту на оновлення даних у таблиці БД.
Створення запиту на видалення
Завдання 16. Створення запиту на видалення даних у таблиці БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення і використання форм
Код работы: 101-12016
Описание: Лабораторна робота 5
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання форм.
Мета: Набути практичні навички побудови форм за допомогою автоматичного створення, конструктора і майстра форм, використання форм для введення і редагування інформації.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи з формами
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Форма
Завдання 3. Створення форми інструментом Форма.
Завдання 4. Створення форми інструментом "Форма" з даними зі зв’язаної таблиці
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Разделенная форма
Завдання 5. Відображення списків об'єктів БД в області переходів
Завдання 6. Створення форми інструментом Разделенная форма
Створення форми з відображенням декількох записів за допомогою інструменту Несколько элементов
Завдання 7. Створення форми інструментом Несколько элементов
Зміна структури форми в режимі макету
Завдання 8. Зміна структури форми в режимі макету
Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм
Завдання 9. Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм.
Створити форму для роботи із записами результатів запиту На вибірку (співробітник-відділ)
Створення форми за допомогою інструмента Пустая форма
Завдання 10. Створення форми інструментом Пустая форма.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Клієти банку”
Створення форми за допомогою конструктора
Завдання 11. Створення форми за допомогою конструктора форм
Використання форми (переміщення по записах, редагування даних, додавання та видалення записів у формі)
Завдання 12. Послідовне переміщення по записах таблиці БД.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Здійснені операції”
Завдання 13. Вибіркове переміщення по записах таблиці БД
Завдання 14. Додавання нових записів
Завдання 15. Переміщення до запису з заданим номером
Завдання 16. Видалення запису з номером 8
Створення початкової форми БД за допомогою конструктора
Завдання 17. Створити форму, яка відкривається при запуску БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення звітів.
Код работы: 101-12017
Описание: Лабораторна робота 6
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення звітів.
Мета: Набути практичні навички створення звітів різних типів, організації головного меню БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи зі звітами
Створення звіту за допомогою інструмента Отчет за даними з різних джерел (таблиця, запит)
Завдання 3. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними таблиці
Завдання 4. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними запиту (дані з трьох таблиць).
Створити звіт на основі даних таблиць "Операції банку", “Здійснені операці", "Клієнти банку" за результатами запиту "На вибірку (операція-код-дата-сума-клієнт)"
Завдання 5. Часткове відображення груп об'єктів БД в області переходів
Створення звіту за допомогою інструмента Мастер отчетов
Завдання 6. Прискорене створення звіту за допомогою інструменту Мастер отчетов.
Створити звіт про виконані банкові операції (дати, коди здійснених операцій, коди співробітників, грошові суми, особисті коди клієнтів), згрупувати дані за місяцями
Створення звіту за допомогою інструмента Пустой отчет.
Завдання 7. Створення звіту за допомогою простих операцій конструювання інструментом Пустой отчет.
Створити звіт про клієнтів банку та їх операції (код клієнта, його прізвище, коди здійснених операцій та грошові суми)
Створення звіту за допомогою конструктора звітів
Загальне завдання. Створити звіт у вигляді платіжної відомості для співробітників банку
Завдання 8. Створення заготівки звіту
Завдання 9. Настройка області Заголовок отчета
Завдання 10. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 11. Настройка області Область данных
Завдання 12. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 13. Настройка області “Примечание группы 'Назва відділу'” та створення підсумкових розрахункових формул
Завдання 14. Настройка області “Примечание отчета”
Завдання 15. Настройка області колонтитулів.
Завдання 16. Підсумкове форматування всього звіту
Завдання 17. Збереження звіту
Створення інтерфейсу користувача для роботи з БД
Завдання 19. Створити меню для роботи з головними об'єктами БД
Автоматичне виконання макросів (макрос AutoExec)
Завдання 20. Створити макрос для автоматичного відкриття форми "АкадемБанк – Ласкаво просимо" при відкритті файлу БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення таблиць бази даних
Код работы: 101-12012
Описание: Лабораторна робота 1
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення таблиць бази даних.
Мета: Набути практичні навички створення нових баз даних, проектування таблиць, введення даних в таблиці.
Виконання лабораторної роботи
Створення нової бази даних
Завдання 1. Створення файлу нової бази даних (БД) з назвою Банк
Завдання 2. Відображення списку об’єктів БД.
Створення таблиць
Завдання 3. Створення таблиці у БД
Завдання 4. Створення таблиць у БД
Введення інформації у таблиці БД
Завдання 5. Заповнення таблиці “Відділи банку” записами із значеннями номерів та назв відділів.
Завдання 6. Заповнення даними таблиці “Співробітники банку”.
Завдання 7. Заповнення даними таблиць “Юридичні особи” і “Клієнти банку”.
Завдання 8. Заповнення даними таблиці “Операції банку”.
Завдання 9. Заповнення даними таблиці “Здійснені операції ”
Настроювання елементів інтерфейсу користувача MS Access
Завдання 10. Згортання/розгортання стрічки
Завдання 11. Зміна розмірів області переходів БД.
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Autocad
Код работы: 102-13002
Стоимость: 100.00 грн.


Тема: C++ (База книг)
Код работы: 105-07008
Описание: Задание:
Создать на языке программирования С++ программу «База книг». Это должна быть база данных по художественным книгам, реализованная через массивы структуры полей базы данных. Структура должна состоять из 7 полей:
1. Порядковый №
2. Автор
3. Название
4. Издательство
5. Город
6. Год издания
7. Количество страниц
Массив должен быть рассчитан на 50 записей. Изначально в программе должно быть уже 7 записей. Реализовать в программе такие функции:
1. Просмотр записей, с возможностью произвольного перемещения по БД.
2. Добавление, редактирование и удаление записей.
3. Поиск записей по одному из параметров.
В программе должны присутствовать горячие клавиши, на выполняемые функции.
Стоимость: 225.81 грн.

1   2   3   4   5   6    ...   33   след >>